Wednesday, November 18, 2009

saya peminat puan


salam kpd sume pembaca setia blog aku..jam menunjukkan pukul 6.12 a.m.aku baru je bngun tido sebab nak solat isyak tadi..lebih kurang 15 minit yang lepas lalu switch-on pc kesayangan aku ni.jari jemariku menekan2 mouse, mencari apa yg menarik untuk dibaca..tagged, facebook..itulah yang biasanya menjadi hobiku di waktu kelapangan..lalu aku membuka blog ni untuk melihat apakah post yg terbaru oleh rakan-rakan..semalam aku sangat sibuk dari pagi sampailah ke malam.aku terpaksa menghadiri taklimat praktikum ataupun internship counselling.special kn namanya?dalam kekalutan aku dengan taklimat tersebut, aku masih sempat mencuri sedikit masa untuk ke bilik en. Taquddin untuk settlekn tesis aku.alhamdulillah, lama menanti akhirnya berbaloi juga.draf yg pertama sudahpun diconteng2 dan aku kena betulkan mana yg patut.taklimat semalam diakhiri dengan taklimat oleh pn Nazariah, my idol..memang aku suka sangat dengan pn Naza ni..dengan keintelektualannya, dengan gaya sebagai seorang pensyarah, dengan ilmunya..aku teringin menjadi sepetinya tapi dalam versi aku la..huhu..insyaAllah, nanti beliau akan ke Hong Kong untuk congkak tech nya.jadi, pada akhir taklimat tersebut, rakan-rakan sumenya bersalam dengannya dan mengucapkan gud luck kepadanya..aku pun tak terlepas jua..malah, masih sempat lagi aku berkata, "puan, saya peminat puan".mula2 tu puan macam tak dengar..lepas tu, puan terkejut dan memegang bahuku, "apa dia?awak peminat saya?terima kasih banyak2".lepas tu kami sama2 ketawa.aduhai..terharunya rasa sebab dapat cakap dengan dia..macam artis pulak.semester ni aku tak berkesempatan untuk blaja dengannya sebab aku tak ambil minor personalia yg diajar olehnya..aku sangat2 berharap agar aku dapat menjadi sepertinya.insyaAllah..doakan aku yer kawan2.ok la, aku undur diri dulu.jam pun sudah 6.24 a.m..aku nak solat dulu sebab air sembahyang masih ada..kang melepas pulak..tata

No comments:

Post a Comment