Friday, April 17, 2009

dunia belum berakhir-nostalgia lama..

dunia belum berakhir bila kau putuskan aku.......
masih banyak teman-teman ku disini menemaniku......
dunia belum berakhir bila kau putuskan aku...........
wajahku juga menyolek-yolek amat ada yang mahu......
ku fikir-fikir ku fikir-fikir lebih baik kau ku menyingkir.....
ku fikir-fikir ku fikir-fikir ohh.............
dunia belum berakhir bila kau putuskan aku
paling-paling juga kau juga memandang balik padaku........
oh.................ku fikir-fikir ku fikir-fikir lebih baik kau ku menyingkir.......
ku fikir-fikir ku fikir-fikir ohhh.............
dunia belum berakhir bila kau putuskan aku.....
masih banyak teman-teman ku di sini menemaniku........
andai kau tahu apa yang ku rasakan andai kau mahu mengerti oh........
dunia belum berakhir bila kau putuskan aku
paling-paling juga kalau kau juga memandang balik padaku........
ku fikir-fikir ku fikir-fikir lebih baik kau ku menyingkirku fikir-fikir ku fikir-fikir........ohhhhhh
dunia belum berakhir bila kau putuskan aku
paling-paling juga kalau juga kau memandang balik padaku........
paling-paling juga kalau juga kau memandang balik padaku........
dunia belum berakhir.................wawawawa...

lamanye xdgr lagu ni...

No comments:

Post a Comment