Thursday, April 2, 2009

aku pasrah..

Sungguh ku tak menyangka..ianya akan bernoktah di sini. aku tahu aku yg bersalah.inilah dunia yang kupilih dan akhirnya, aku tewas sebelum berjuang. Aku tidak kuat untuk berhadapan dengan semua ini. Ya Allah, tolonglah hambamu yang lemah ini. berikan aku seribu kekuatan untuk menghadapi ujian-Mu ini. Betapa beratnya beban yang aku tanggung. Aku tidak tahu apa kesudahannya. Aku memohon maaf kepada semua andai aku menyusahkan kalian. Faiz, Aina, Sue, Ela, As, Afiti...dan semua yang lain. Aku tetap berharap ujian ini akan berakhir dengan kebahagiaan dan ketenangan..Andai ini pertemuan kita yang terakhir, ketahuilah bahawa detik2 kita bersama adalah satu kenangan yang terindah dalam hidupku..akan kuabadikan ia selamanya..

3 comments:

  1. salam..aida..aku x kn tggalkan kwn aku..mu g mn ni aida..ada apa2 bgtau aku..aku sudi mndgrnya..susah sng sama2 kongsi..aku call mu xdpt..uwaaa...aidaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. aku kenal mu sbg seorang y sgt kuat..mungkin disebabkan ms..dan pkra y dilalui itu y mnybbkan kita kdg2 kecewa,hilang smgt dan..perlukan ms utk diri..ujian y dtg itu sbnrnya..dh ditntukan tuhan krn Dia tau mu kuat aida..kita nk g kem kelompok dh arini..arap mu ada nanti..ms kem..aida..aku call mu x dpt..mu x ksian ke kt aku dan kwn2..y cuba call mu..balik la..aku g umh mu aritu..mu xda..mu g mn ni..jika itu plhn mu..amik ms dulu utk diri..kdg2 ksakitan y kita lalui itu kita perlukan ms..utk rilek..tpi pergilah utk kem nnti...aku ada usulkan.tny..kalau y ada kes kwgn cmner..bnda ni xda hal lah aida..kita blh usaha cri..cuma aku harap sgt mu jgn hilangkan diri bila ada mslh..kita blh usaha dan selesaikan..bila hlgkan diri..ssh ada apa2 hal sbbnya ni markah utk kita g kem..aku x nk lah trjejas mrkh mu nnti...aku arap mu ada nnti...ms kem..aku igt mu g mlm last training..tpi aku yakin..mu blh buat on d dot semua tu..jgn risau psl latihan semua tu...aku yakin mu blh klu x wt ltihan pun..balik la aida..ni mrkh mu..mrkh kem tggi..hilangkan diri bukan jln pyelesaian sbb arinni kita nk g dah..duit tu byr kemudian pun xper..sbb ramai lg xbyr lah..pastu..aku pun nk pjelasan jgk..nper mu xda..aku pun cari gak g umh mu..kalau perlu apa2 bntuan..bgtau lah..jgn senyap...ssh sng sama2 k..

    ReplyDelete
  3. terima kasih sbb call aku..komen ats tu rupanya bukan spt y diandaikan..huhu...tpi aku doakan mu tabah, k!sebab aku kenal mu kuat!

    ReplyDelete